Thursday, November 9, 2006

my bro


i am blessed to have THIS one. he is 10 years older than me (and my only sibling) and although he is grey, he is still THE coolest guy and one of my favorite people on earth. easy going, funny, obsessed with his telescopes. the only "flaw" in his personality is his affinity for Canon cameras. but, i have to admit that he is an excellent photographer. and he is married to *THE* sweetest girl ever! He travels the world (with his secret job hee-hee) so this picture above is Martin in Rome. and the one below is a picture he took while at Sun city in South Africa. and i promise: NO photo tweeting there. none. just pure genius. the last picture was taken in a country somewhere where they ride on camels. we are very much alike in temperament (seriously). i love love love him! Hallo Boetie!! sien, hier brag ek oor jou!! vir die hele wereld om te sien!!

4 comments :

me..... said...

Hi daar Wilna. WOW WOW WOW, daai foto is absolutely amazing... Het jy regtig net 1 boetie en is hy regtig 10 jaar ouer as jy? Wys jou hoe min weet ek van jou. Dan was jy amper soos 'n laatlammetjie?? En terloops dan is Arthur amper so oud soos hy. Ka jy ASB vir boetie vra of die foto ge-copyright is en of as ek sy naam onderaan sit of ek dit mag print. dit is die mooiste foto wat ek nog ooit gesien het. Kan sien talent loop in jul familie.

Anonymous said...

Hi daar Sus

Ek verlang nou sommer weer van voor af na julle daar. Ek is seker Pa en Ma geniet dit baie daar net solank hulle terug kom. So moet nie eers dink om hulle daar te hou nie. Sorry ek het nie meer maer fotos van my hier nie alles opgebruik. Net dikkes oor. Om fotos te print geen probleem nie (seker verwys na middelste een). Stuur baie drukkies en soentjies vir jou meisiekinders. Baie lief vir julle.

Boetie

Jenny said...

That Sun City photo is stunning!! I remember some many happy times there

Desire Fourie said...

Hi Wilna. Ek sien dat jou 'boetie' 'n puik fotograaf is. Die Sun City foto is uitstekend. Mal oor die warm kleure and die refleksies. Kan myself nooit genoeg fotos neem van refleksies in poele water, ens. nie. Groete van 'n sonnige Kloof in Durban, RSA. Desire Fourie